Alkotások LexXa féleképpen

A blogom miről szól... szeretném ha az emberek szeretnének olvasni. Szeretném ha egy kis gimnazista írásait is olvasnák.. és véleményüket szívesen meghallgatnám. :)

Friss topikok

  • lexxa994: Szerintem már kaptál pár verset :) Nem 60at.. :D De olyan 5-6ot biztos :) Én is Szeretlek téged :) (2010.03.09. 17:17) 2010. 11. 15.
  • lexxa994: Sajnos igazat kell adnom... én inkább nem mondok semmit a mai országra... még javulhat.. csak a re... (2010.02.26. 20:16) Az egyik legjobb barátom verse :)
  • lexxa994: Hát igen... a kiskori fantáziám... :) Köszi :) (2010.02.25. 22:00) Kiskori fantáziám :)
  • *amari: Ez a vers valóban gyönyörű! amari.blog.hu/ (2010.02.15. 16:45) Egy gyönyörű vers

Linkblog

Fájdalom

2010.11.29. 17:15 - lexxa994

Doni éjszaka 

 

Kegyetlenül harcolunk jelenleg

Nem győzhet ellenünk a zord hideg.

Hogy ne fagyjunk meg, menetelnünk kell,

Akkor is, ha lábunk alig bír el.

Húsz órája megyünk, fáj a talpam,

De még láthatom milyen a hajnal.

Félek, ez a menet öngyilkosság…

Szívemen tél óta e féreg rág.

Viszont látom-e még feleségem?

Megcsókolhatom arcát gyengéden?

Látom felcseperedni gyermekem?

Vajon felkelthetem még kisdedem?

Nem. Itt nincs se feleség, se gyermek,

Hazatérésre gondolni sem merek.

Mit hallok? Mi ez? Tán egy lánctalpas?

Nem lehet az, hogy ily halált haljak.

Látni akarom még a Hazámat!

Úgyhogy gyerünk! Előre bajtársak!

Indulnék, de ágyúdörgést hallok,

Aztán pedig veszekedést amott.

Két orosz katona itt vitázik,

Ha jól hallom, akkor mindkettő iszik.

Itt a kellő pillanat lecsapni,

Barátomnak ideje inteni.

Itt vagyunk mi, s az oroszok is itt,

Várunk, és hallgatjuk őket kicsit.

Hazavágynak. Elmennének innen.

Lenne értelme megölni őket?

Igen. Másképp ők ölnek meg minket.

Hiszen ők nem könyörületesek.

Barátom fülébe suttogom,

Most vagy soha! Induljunk barátom!

Ügyesen megkerültük őket,

Bólintottam, s megindultunk előre.

Az akcióhoz nem kellett puska,

Tőrünk elég volt, végeztünk gyorsan.

Több puskalövést és mást hallottunk,

Ezredesünk hangjára kifutottunk.

Parancsba adta: menjünk a frontra.

Barátommal indultunk bólintva.

Tudtam szívemben, hogy ez mit jelent…

Ő is érezte. Nem szólt semmit sem.

Mindig is együtt akartunk meghalni,

E napra fel akartunk készülni.

Hittük, hogy barátságban öregszünk,

Barátok vagyunk, de alig öregedtünk.

Mégis itt az idő, induljunk hát,

Hisz mi együtt várjuk a halált.

Egymásra nézünk még szomorúan,

Érezzük, tán ez a búcsúóra.

Feleségeinkért, gyermekeinkért

Itt az idő elhullni a Hazáért!

„Jó barátom! Isten vigyázzon rád!

Mennyben is csak szerencse várjon rád”

Kívánjuk, s több szó nincs, itt a front

Megragad minket és harcba fog.

Jól célzunk, soknak vettük életét,

Mindeddig jó volt minden és szép.

Míg jó barátom felnyögött mellettem.

Odasiettem, hogy segíthessek…

De késő volt, nem tehettem semmit…

Hisz ő meghalt, nem tudok mit tenni.

De lelke most már a menny felé tart,

Ahol Isten országába lép majd.

Dühbe gurultam, osztottam a golyókat,

Rohantam! Rohantam! Oroszokba.

Egyet léptem, s utána repültem,

Nagyon rossz dologra léphettem.

Furcsa hordágyon tértem magamhoz,

Legurultam, kúsztam barátomhoz.

Lábam elvitte amire ráléptem,

Soha, soha többet nem mehetek.

De itt van barátom, ez nagyon jó,

Az ő teste most is megnyugtató.

Lassulni kezd lélegzetvételem,

Érzem, a halál utolér menten.

Gondaltban ott vagyok jó Hazám!

Otthon, édes otthon Magyarország.

Édes feleségem és gyermekem,

Bár láthatnálak most benneteket.

Hiába idézlek fel titeket,

Hiányzik belőle szemetek fénye.

Itt a vég, érzem, és látom már,

Orosz katona most fölöttem áll.

Nincs elég ideje megölni engem,

Testem elhagytam, szállok felfele.

Távolodok a Földtől, látok mindent.

A testem, miben éltem életem.

A véres kanyart, hol ennyi ember halt,

Ott… Magyarország. Gyönyörű haza.

Látom feleségem fényes szemét,

Hogy ringatja álomba kisdedét.

Látom gyönyörűséges gyermekem!

Ez volt utolsó, és egyetlen kérésem

De tudom, hogy mindezt kinek köszönjem:

Hálás vagyok, hogy ezt megadtad Istenem!

 

Írta: ALexXa

A bejegyzés trackback címe:

https://asela994.blog.hu/api/trackback/id/tr252481602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása