Alkotások LexXa féleképpen

A blogom miről szól... szeretném ha az emberek szeretnének olvasni. Szeretném ha egy kis gimnazista írásait is olvasnák.. és véleményüket szívesen meghallgatnám. :)

Friss topikok

  • lexxa994: Szerintem már kaptál pár verset :) Nem 60at.. :D De olyan 5-6ot biztos :) Én is Szeretlek téged :) (2010.03.09. 17:17) 2010. 11. 15.
  • lexxa994: Sajnos igazat kell adnom... én inkább nem mondok semmit a mai országra... még javulhat.. csak a re... (2010.02.26. 20:16) Az egyik legjobb barátom verse :)
  • lexxa994: Hát igen... a kiskori fantáziám... :) Köszi :) (2010.02.25. 22:00) Kiskori fantáziám :)
  • *amari: Ez a vers valóban gyönyörű! amari.blog.hu/ (2010.02.15. 16:45) Egy gyönyörű vers

Linkblog

2010. 11. 15.

2010.03.07. 18:26 - lexxa994

 Egy éve

 
Már egy éve fogod a kezemet
Már egy éve érzem szerelmedet
Egy éve történt meg és nem máskor
Hogy eljöttél tatabányáról
 
Leszálltál a buszról, én csak néztem
Mindeközben vadul vert a szívem
Sétáltunk oroszlány kis utcáin,
Míg utunk elvezetett egy padig
 
Az a pad, már örök emlék bennem
Mi ott történt, azt sosem feledem
Mert zavarba voltunk mind a ketten
És az arcunk kipirult rendesen
 
Majd nehezen beszélgetni kezdtünk
De azt sem tudtuk mit beszélünk
És eljött a pillanat mit vártam
Gondoltad, átkarolod a vállam
 
Belátom, hogy jó ötlet volt tőled
Mert a tettedtől már bátrabb lettem
Akkor közelebb húzódtam hozzád
És erre megpusziltad bal orcám
 
Ez meglepett, ezért elpirultam
Az arcomat jobbra fordítottam
Kis idő múlva visszafordulva
Csókot leheltem az ajkaira
 
Most ő jött nagyon kicsit zavarba
De a tekintett rajtam hagyta
Ezóta sétálunk kézen fogva
Vagy néha épp egymásba karolva
 
Ez történt velünk kerek egy éve,
De bennünk még él szerelmünk tüze
Ez az a láng, mi sosem alszik ki,
Mert mindig fogjuk egymást szeretni

ALexXa

A bejegyzés trackback címe:

https://asela994.blog.hu/api/trackback/id/tr651816819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szekibácsi93 2010.03.07. 19:03:47

Nagyon szeretlek édesem :)(L)(L)(L)
Szeretnék még tőled kapni úgy 60-70 ilyen verset rövid kis életem során...<3<3

lexxa994 2010.03.09. 17:17:13

Szerintem már kaptál pár verset :) Nem 60at.. :D
De olyan 5-6ot biztos :)
Én is Szeretlek téged :)


süti beállítások módosítása