Alkotások LexXa féleképpen

A blogom miről szól... szeretném ha az emberek szeretnének olvasni. Szeretném ha egy kis gimnazista írásait is olvasnák.. és véleményüket szívesen meghallgatnám. :)

Friss topikok

  • lexxa994: Szerintem már kaptál pár verset :) Nem 60at.. :D De olyan 5-6ot biztos :) Én is Szeretlek téged :) (2010.03.09. 17:17) 2010. 11. 15.
  • lexxa994: Sajnos igazat kell adnom... én inkább nem mondok semmit a mai országra... még javulhat.. csak a re... (2010.02.26. 20:16) Az egyik legjobb barátom verse :)
  • lexxa994: Hát igen... a kiskori fantáziám... :) Köszi :) (2010.02.25. 22:00) Kiskori fantáziám :)
  • *amari: Ez a vers valóban gyönyörű! amari.blog.hu/ (2010.02.15. 16:45) Egy gyönyörű vers

Linkblog

Egyszer a legjobb barátnőm volt...

2010.02.25. 16:19 - lexxa994

Egy elmúlt barátság

 

Nem tudom, hogy mi fájhat szívemnek ennyire,

De nem tudok beszélni róla egy cseppet sem.

Talán a zajos magyar órák? Az biztos nem.

Katával való összeveszés viszont igen.

 

Ez nem most volt, még decemberi hideg szél fújt,

Én erre a barátságra azt hittem, hogy új.

Szeptemberbe született annak az ötlete,

Hogy mi ketten maradjunk barátok örökre.

 

Jól kijöttünk egymással, és mindig megértett,

El sem hittem, hogy velem ilyen megtörténhet.

Az én örömöm ugyan nem tartott sokáig,

Csak arra gondolok, hogy mit rontok el mindig.

 

Az is meglehet, hogy az egészet én kezdtem,

Jó sokat gondolkoztam akkoriban ezen.

Én próbáltam békülni, de nem volt jó ötlet,

A szándék egyoldalú, békülni nem lehet.

 

A többi barátomra igyekszem vigyázni,

Mert őket már nem akarom elveszíteni.

Katával való barátságomnak vége lett.

Az emléke miatt írtam meg ezt a verset.

 ALexXa

A bejegyzés trackback címe:

https://asela994.blog.hu/api/trackback/id/tr651789912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása