Alkotások LexXa féleképpen

A blogom miről szól... szeretném ha az emberek szeretnének olvasni. Szeretném ha egy kis gimnazista írásait is olvasnák.. és véleményüket szívesen meghallgatnám. :)

Friss topikok

  • lexxa994: Szerintem már kaptál pár verset :) Nem 60at.. :D De olyan 5-6ot biztos :) Én is Szeretlek téged :) (2010.03.09. 17:17) 2010. 11. 15.
  • lexxa994: Sajnos igazat kell adnom... én inkább nem mondok semmit a mai országra... még javulhat.. csak a re... (2010.02.26. 20:16) Az egyik legjobb barátom verse :)
  • lexxa994: Hát igen... a kiskori fantáziám... :) Köszi :) (2010.02.25. 22:00) Kiskori fantáziám :)
  • *amari: Ez a vers valóban gyönyörű! amari.blog.hu/ (2010.02.15. 16:45) Egy gyönyörű vers

Linkblog

Valami megváltozott

2010.02.27. 20:25 - lexxa994

Hasztalan lettem

Nem tudom hova tenni magamat,
Halotti hamuban érzem magam,
Hasztalan lettem,
És földet nyeltem,

A barátnőm szíve emészt engem,
Mert nem mondja, miért fáj a lelke.
Hasztalan lettem,
Bizalmát vesztem.

Állok sötétben tapogatózva,
Nincs itt. Bámulok lekuporodva.
Hasztalan lettem,
Nem szeret engem.

Állok, mint fa, tűrök, mint egy szikla
És mégsem látom… csak várom… hiába.
Hasztalan lettem,
Elfeled engem.

Szívébe férkőzött egy másik lány,
Hiányzik. Az űrt betölti a magány.
Hasztalan lettem,
Lecserélt engem.

De én még mindig, folyton várok rá…
Visszajön, hogy megkeressen? Talány…
Hasztalan lettem,
Ő nem jön értem.

Barátság miatt börtön otthonom,
Egyedül halok és elsorvadom.
Hasztalan lettem,
Börtön port nyelem.

Ott tarthattak volna a sötétben,
Hogy örökké merengjek e életen,
Tán hasznos volnék,
Tán boldog volnék.

Maradhattam volna szikla vagy fa,
Boldogságban, szépségben, minden nap.
Tán hasznos volnék,
Tán tovább élnék.

Életem már börtön szenvedése,
Ágnes volt a barátnőm, míg éltem.
Hasztalan lettem,
Őt elvesztettem.

Többé nem élek, sose látom már,
De nekem ő egy igaz jó barát.
Hasztalan lettem.
Tán utál engem?

ALexXa

A bejegyzés trackback címe:

https://asela994.blog.hu/api/trackback/id/tr151795592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása